FONTOS
TUDNIVALÓK

Ezen az oldalon fontos információkat gyűjtöttünk össze, amelyek útmutatóként szolgálnak a fénykardok
– Általános tudnivalóiról,
– Hibaelhárításról,
– Fizetési és szállítási lehetőségekről,
– Garanciáról és
 visszaküldésről.
Ahhoz, hogy hiba nélkül, maximálisan ki tudd használni a fénykardod, kérjük, mindenképp olvasd el az alábbi információkat!

Általános tudnivalók

Akkumulátor

  • A weboldalon található összes Fénykard érzékeny elektronikával rendelkezik, mely az akkumulátor segítségével energiát biztosít a soundboard-nak, ami egyaránt működteti a penge fényét, a hang és fényeffekteket.
  • A fénykardokat a csomagban küldött USB kábellel számítógépre csatlakoztatva, vagy pedig konnektorba dugva maximum 5V 1A kimeneti feszültségű adapterrel ajánljuk tölteni! Az adaptereken minden esetben "OUTPUT"-ként jelölve van a maximális kimeneti feszültség, ezt minden esetben ellenőrizd, mielőtt konnektorba csatlakoztatva töltenéd a fénykardod!
  • A nem megfelelő adapter használatból eredő meghibásodásért felelősséget nem tudunk vállalni, így ezt NEM FEDEZI a garancia.
  • Soha semmilyen körülmények között ne helyezd be az akkumulátort fordított irányba. Az akksi behelyezése előtt mindenképp ellenőrizd a + és - polaritás irányát!
  • A fordított polaritásból eredő károkat NEM FEDEZI a garancia.

Hibaelhárítás

Hang

  • Az első lehetséges oka, hogy nincs hangja a fénykardnak, hogy véletlen, tudtod nélkül lenémítottad. Először ellenőrizd az adott fénykard weboldalának az alján található használati útmutatóban a Hangerő beállítás és a Némítás funkciókat.
  • Ha recsegő, torz a hang, akkor nagy valószínűséggel csak alacsony a töltöttség az akksiban. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tedd fel tölteni a kardot legalább 2-3 órára a fentebb is leírt módok egyikén.
  • Proffie NeoPixel fénykardok esetén az akkumulátor 3.7V alatt már "lemerültnek" számít, tehát ha ezen a töltöttségi szinten (vagy alatta) recseg a hangszóró, az nem hiba, hanem egy jelenség, ami jelzi, hogy az akkumulátor már nem képes a hangszorót és a NeoPixel pengében található LED sort is ellátni elég árammal. Mindenképpen töltés szükséges.
  • Ha továbbra sem ad ki semmilyen hangot a fénykard, akkor sajnos valószínűleg nem megfelelő adapterrel töltötted a fénykardot, és meghibásodás történhetett az elektronikában.

Töltés

  • Ha a fénykard lemerült/kikapcsolt, és nem tudod tölteni/nem kapcsol be, akkor vagy nem megfelelő adapterrel töltötted a fénykardot (aminek következtében meghibásodhatott az elektronika), vagy pedig csak egy picit elmozdult a tokjában az akkumulátor (Alap funkciójú Shoto fénykardok kivételével). Ha az utóbbi eset áll fenn, akkor egyszerűen orvosolható a probléma, csak az akksi ki-be helyezésére van szükség, hogy biztosan megfelelően illeszkedjen a helyére. Az adott markolat akkumulátorának hozzáféréséről a saját weboldalának az alján a YouTube csatornánkról találhatsz videó útmutatót, vagy pedig vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk!

Ha a fentebb leírtaktól eltérő hibát észlelnél, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@saberforce.hu) vagy Facebook Messenger üzenetben.

Szállítás és fizetés

Szállítás

  • A rendelés leadásától, illetve a sikeres fizetéstől számított 1-2 héten belül kiszállítjuk a rendelésed 1990 Ft-ért, 50.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig INGYEN.
  • A csomagok kiszállítása DPD futárszolgálattal vagy a Posta segítségével történik.
  • Emailben automatikusan értesítünk , ha a csomagod sikeresen átadtuk a futárnak.
  • A kiszállítás napján a futárszolgálat minden esetben értesít emailben a kézbesítés várható időpontjáról egy 1 órás időintervallumban.

Fizetés

  • Az oldalon biztonságosan fizethetsz Banki Átutalással, Bankkártyával és Utánvéttel is.
  • Amennyiben a bankkártyás fizetés valamiért sikertelen, kérjük válassz másik fizetési módot! A probléma a 2021-ben bevezetésre került “kettős azonosítás” miatt fordulhat elő. Lehetséges, hogy a használt bánkártyán nincs aktiválva a 3-D Secure. Ezzel kapcsolatban kérjük vedd fel a kapcsolatot az adott bank ügyfélszolgálatával.
  • Utánvétes fizetés a futárnál jelenleg csak készpénzben lehetséges.

Garancia és visszaküldés

Garancia

  • 1 év garanciát vállalunk minden SaberForce Fénykardra, amely fedezi a gyártási hibákból eredő károkat.
  • A "kiegészítő" termékekre 30 nap garanciát vállalunk.
  • A garancia nem terjed ki balesetre, rongálásra, gondatlanságra, helytelen használatra, módosításokra vagy normális elhasználódásra. A SaberForce engedélye/tudta nélküli módosítási/szerelési/javítási kísérlet érvényteleníti a garanciát. Ha a termék megfelel a garanciális igénynek, a javítást/cserét és a szállítási költséget mi álljuk.
  • Fontos, hogy ahogyan az ÁSZF 8.1.2.-es és 9.1.3.-as pontjaiban is szerepel: "Jelentéktelen hiba – mely nem befolyásolja a termék működését – miatt elállásnak nincs helye."

Elállás, visszaküldés

  • Ha meggondolnád magad, akkor van lehetőséged lemondani a rendelésed, melyet emailben kell jelezned felénk az info@saberforce.hu címen. Fontos, hogy a rendelés lemondására csak akkor van lehetőség, ha azt még nem csomagoltuk be, illetve nem adtuk át a futárszolgálatnak (melyről emailben értesítünk)!
  • Amennyiben csak azután jelzed felénk az elállási szándékod, miután már feladtuk a csomagot, 2990 Ft-os csomagolási, szállítási és adminisztrációs költséget számolunk fel (utánvétes csomag esetén még +1000 Ft-ot)!
  • Ha nem lennél elégedett a rendeléseddel, akkor a kézhezvételtől számított 14 napon belül jelezd nekünk, és visszautaljuk a termék(ek) vételárát (szállítási költség és adott esetben utánvét kezelési díj nélkül). A visszaküldés feltétele a doboz, csomagolás és a termék sértetlen állapota. A termék visszaküldése saját költségeden történik.
  • A vételár visszautalása a visszaérkezés napjától 7 napon belül történik.
Close Menu
Kosár
×

Cart