ExKluziv
FONTOS TUDNIVALÓK
Ezen az oldalon fontos információkat gyűjtöttünk össze, amelyek útmutatóként szolgálnak a szállítási és fizetési lehetőségekről, a garanciális és a vásárlástól való elállási feltételekről, valamint a fénykardokhoz kapcsolódó általános tudnivalókról és hibaelhárításról.
Ahhoz, hogy hiba nélkül, maximálisan ki tudd használni a fénykardod, kérjük, mindenképp olvasd el az alábbi információkat!
Általános tudnivalók
Biztonság
- Alap és Multicolor Fénykardok esetében, ha el van távolítva a penge, semmilyen körülmények között ne nézz közvetlenül a fénykard markolatában található LED fényébe, amikor be van kapcsolva.
- Ha a fénykardot gyakran a pengéje nélkül is szeretnéd használni, akkor javasoljuk, hogy vásárolj hozzá kiegészítőként penge csatlakozót (blade plug-ot). A fénykard markolatába, a penge helyére csatlakoztathatod, mely megakadályozza a LED közvetlen szembe világítását és esztétikus megjelenést ad.
- Proffie Fénykardok esetében ez a veszély nem áll fenn, ugyanis a LED sor a pengében helyezkedik el, és a markolatban található beépített LED-ek szándékosan nem annyira erősek, hogy gondot okoznának a szemnek, de huzamos ideig ebbe sem ajánlott belenézni. Ettől függetlenül a Proffie Fénykardokhoz is vásárolható penge csatlakozó (blade plug), ha penge nélkül is használnád a kardot és szeretnéd, hogy még esztétikusabb megjelenést nyújtson.
Akkumulátor, töltés
- A weboldalon található összes Fénykard érzékeny elektronikával rendelkezik, mely az akkumulátor segítségével energiát biztosít a soundboard-nak, ami egyaránt működteti a penge fényét, a hang és fényeffekteket.
- Az 'Elite' (teljesen kivehető) elektronikák esetében az energiaellátást szabályzó kapcsolót mindenképp állítsd ON-ra a töltés során, hogy az akksi áramot tudjon felvenni.
- A fénykardokat a csomagban küldött USB kábellel számítógépre csatlakoztatva, vagy pedig konnektorba dugva maximum 5V 1A kimeneti feszültségű adapterrel ajánljuk tölteni! Az adaptereken minden esetben "OUTPUT"-ként jelölve van a maximális kimeneti feszültség, ezt minden esetben ellenőrizd, mielőtt konnektorba csatlakoztatva töltenéd a fénykardod!
- A nem megfelelő adapter használatból eredő meghibásodásért felelősséget nem tudunk vállalni, így ezt NEM FEDEZI a garancia.
- Soha semmilyen körülmények között ne helyezd be az akkumulátort fordított irányba. Az akksi behelyezése előtt mindenképp ellenőrizd a + és - polaritás irányát!
- A fordított polaritásból eredő károkat NEM FEDEZI a garancia.
Hibaelhárítás
Hang
- Az első lehetséges oka, hogy nincs hangja a fénykardnak, hogy véletlen, tudtod nélkül lenémítottad. Először ellenőrizd az adott fénykard weboldalának az alján található használati útmutatóban a Hangerő beállítás és a Némítás funkciókat.
- Ha recsegő, torz a hang, akkor nagy valószínűséggel csak alacsony a töltöttség az akksiban. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tedd fel tölteni a kardot legalább 2-3 órára a fentebb is leírt módok egyikén.
- Proffie NeoPixel fénykardok esetén az akkumulátor 3.7V alatt már "lemerültnek" számít, tehát ha ezen a töltöttségi szinten (vagy alatta) recseg a hangszóró, az nem hiba, hanem egy jelenség, ami jelzi, hogy az akkumulátor már nem képes a hangszórót és a NeoPixel pengében található LED sort is ellátni elég árammal. Mindenképpen töltés szükséges.
- Ha továbbra sem ad ki semmilyen hangot a fénykard, akkor sajnos valószínűleg nem megfelelő adapterrel töltötted a fénykardot, és meghibásodás történhetett az elektronikában.
Töltés
- Ha a fénykard lemerült/kikapcsolt, és nem tudod tölteni/nem kapcsol be, akkor vagy nem megfelelő adapterrel töltötted a fénykardot (aminek következtében meghibásodhatott az elektronika), vagy pedig csak egy picit elmozdult a tokjában az akkumulátor (Alap funkciójú Shoto fénykardok kivételével). Ha az utóbbi eset áll fenn, akkor egyszerűen orvosolható a probléma, csak az akkumulátor egyszeri ki-be helyezésére van szükség, hogy biztosan megfelelően illeszkedjen a helyére. Az adott markolat akksijának hozzáféréséről a saját weboldalának az alján a YouTube csatornánkról találhatsz videó útmutatót, vagy pedig vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk!
Ha a fentebb leírtaktól eltérő hibát észlelnél, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@saberforce.hu) vagy Facebook Messenger üzenetben.
Szállítás és fizetés
Szállítás
- A rendelés leadásától, illetve a sikeres fizetéstől számított 1-2 héten belül kiszállítjuk a rendelésed 1990 Ft-ért, 50.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig INGYEN.
- A csomagok kiszállítása DPD futárszolgálattal vagy a Posta segítségével történik.
- Emailben automatikusan értesítünk , ha a csomagod sikeresen átadtuk a futárnak.
- A kiszállítás napján a futárszolgálat minden esetben értesít emailben a kézbesítés várható időpontjáról egy 1 órás időintervallumban.
Fizetés
- Az oldalon biztonságosan fizethetsz Banki Átutalással, Bankkártyával és Utánvéttel is.
- Amennyiben a bankkártyás fizetés valamiért sikertelen, kérjük válassz másik fizetési módot! A probléma a 2021-ben bevezetésre került “kettős azonosítás” miatt fordulhat elő. Lehetséges, hogy a használt bánkártyán nincs aktiválva a 3-D Secure. Ezzel kapcsolatban kérjük vedd fel a kapcsolatot az adott bank ügyfélszolgálatával.
Garancia és visszaküldés
Garancia
- 2024.07.01-től már 2 év garanciát vállalunk minden SaberForce Fénykardra, amely fedezi a gyártási hibákból eredő esetleges meghibásodást, illetve károkat.
- A "Kiegészítő" termékekre 30 nap garanciát vállalunk.
- A garancia nem terjed ki balesetre, rongálásra, gondatlanságra, helytelen használatra, módosításokra vagy normális elhasználódásra, kopásra. A SaberForce engedélye/tudta nélküli módosítási/szerelési/javítási kísérlet érvényteleníti a garanciát. Ha a termék megfelel a garanciális igénynek, a javítást/cserét és a szállítási költséget mi álljuk.
Elállás, visszaküldés
- Ha meggondolnád magad, akkor van lehetőséged lemondani a rendelésed, melyet emailben kell jelezned felénk az info@saberforce.hu címen. Fontos, hogy a rendelés lemondására csak akkor van lehetőség, ha azt még nem csomagoltuk be, illetve nem adtuk át a futárszolgálatnak (melyről emailben értesítünk)!
- Amennyiben csak azután jelzed felénk az elállási szándékod, miután már feladtuk a csomagot, 2990 Ft-os csomagolási, szállítási és adminisztrációs költséget számolunk fel (utánvétes csomag esetén még +1000 Ft-ot)!
- Ha nem lennél elégedett a rendeléseddel, akkor a kézhezvételtől számított 14 napon belül jelezd nekünk, és visszautaljuk a termék(ek) vételárát (szállítási költség és adott esetben utánvét kezelési vagy bankkártyás tranzakciós díj nélkül). A visszaküldés feltétele a doboz, csomagolás és a termék sértetlen állapota. A termék visszaküldése saját költségeden történik.
- A vételár (mínusz 1.990 Ft szállítási költség, mínusz a végösszeg 1.55%-os tranzakciós díja bankkártyás fizetés esetén, vagy 1.000 Ft utánvétes fizetés esetén) visszautalása a visszaérkezés napjától 7 napon belül történik.